Consumer behavior and product performance : an alternative conceptualization
Year of publication: |
1975
|
---|---|
Authors: | Narayana, Chem L. ; Marklin, Rom J. |
Published in: |
Journal of marketing. - Thousand Oaks, CA : Sage Publishing, ISSN 0022-2429, ZDB-ID 218318-3. - Vol. 39.1975, 4, p. 1-6
|
Subject: | Marktforschung | Verbraucher |
-
(2016)
-
Barometer zu den Verbrauchermärkten : Damit die Märkte den Verbrauchern dienen ; Ausgabe 2016
(2018)
-
Das Barometer zur Lage der Verbraucher : Die Verbraucher im Binnenmarkt ; Ausgabe 2015
(2016)
- More ...
-
Aggregate images of American and Japanese products: implications on international marketing
Narayana, Chem L., (1981)
-
Path-type reliability assessments consumer panel data
Hornik, Jacob, (1982)
-
Narayana, Chem L., (1979)
- More ...