Consumer evaluation of discount cards
Year of publication: |
1973
|
---|---|
Authors: | Green, Paul E. ; Carmone, Frank J. ; Wind, Yoram |
Published in: |
Journal of retailing. - New York, NY [u.a.] : Elsevier, ISSN 0022-4359, ZDB-ID 410802-4. - Vol. 49.1973/74, 1, p. 10-22
|
Subject: | Marktforschung | Handelsrabatt | Vereinigte Staaten | Philadelphia |
-
Promotional competition in retailing
Morse, Leon, (1967)
-
Richtiger Preis - besserer Absatz : Aktive Preis- und Rabattpolitik
Scheele, Walter, (1962)
-
Rabattwettbewerb und Rabattordnung in einer Wirtschaftsordnung funktionsfähiger Konkurrenz
Gerhardt, Walter, (1960)
- More ...
-
Green, Paul E., (2017)
-
Marketing research and modeling : progress and prospects; a tribute to Paul E. Green
Wind, Yoram, (2004)
-
Multidimensional scaling : concepts and applications
Green, Paul E., (1989)
- More ...