Corporate communication to promote consumers' social responsibility? : a new type of CSR communication
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Fricke, Vera ; Schrader, Ulf |
Published in: |
Ökologisches Wirtschaften. - München : ÖKOM, ISSN 1430-8800, ZDB-ID 1309500-6. - 2011, 4, p. 25-27
|
Subject: | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Kommunikation | Communication |
-
Tuan, Annamaria, (2017)
-
CSR-Kommunikation für Konsumentenverantwortung : Chancen und Risiken für einen nachhaltigen Konsum
Fricke, Vera, (2015)
-
Flöter, Thomas, (2016)
- More ...
-
Unternehmenskommunikation zur Förderung des nachhaltigen Konsums
Fricke, Vera, (2014)
-
Schrader, Ulf, (2013)
-
CSR-Kommunikation für Konsumentenverantwortung : Auswirkungen auf den nachhaltigen Konsum
Fricke, Vera, (2012)
- More ...