Corporate-Social-Responsibility-Perspektiven für Strategien in landwirtschaftlichen Unternehmen
Year of publication: |
[2017]
|
---|---|
Authors: | Durgiai, Bruno Andreas ; Blättler, Thomas ; Haller, Therese |
Published in: |
CSR und strategisches Management : wie man mit Nachhaltigkeit langfristig im Wettbewerb gewinnt. - Berlin : Springer Gabler, ISBN 978-3-662-49456-1. - 2017, p. 303-322
|
Subject: | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Balanced Scorecard | Balanced scorecard | Erfolgsfaktor | Success factor | Milchverarbeitung | Dairy industry | Schweiz | Switzerland |
-
Balanced Scorecard für KMU mit Berücksichtigung des Beziehungsmanagements
Müller, Christoph, (2002)
-
When one size does not fit all : a literature review on the modifications of the balanced scorecard
Lueg, Rainer, (2013)
-
Diversity management and performance : paving the way for a revised business case
Labucay, Inéz, (2015)
- More ...
-
Apples compared to apples : attitudes towards cisgenic and transgenic breeds
Haller, Therese, (2009)
-
Agrarschutz und öffentliche Agrarausgaben in der Schweiz : was will die Bevölkerung?
Haller, Therese, (2010)
-
Attitudes towards growing food in cities : the case of Lausanne, Switzerland
Haller, Therese, (2013)
- More ...