Creating shareholder value : the new standard for business performance
Year of publication: |
1986 ; 14. print.
|
---|---|
Authors: | Rappaport, Alfred |
Publisher: |
New York, NY : Free Press [u.a.] |
Subject: | Management | Aktienkurs | Betriebsergebnis | Unternehmenserfolg | Finanzierung | Unternehmensbewertung | Shareholder-Value-Analyse |
-
Creating shareholder value : a guide for managers and investors
Rappaport, Alfred, (1998)
-
Wertsteigerungs-Management : das Shareholder Value-Konzept: Methoden und erfolgreiche Beispiele
Höfner, Klaus, (1994)
-
Drukarczyk, Jochen, (1997)
- More ...
-
Shareholder value : ein Handbuch für Manager und Investoren
Rappaport, Alfred, (1999)
-
Value‐Added Per Share (VAPS) : A Value‐Relevant Corporate Performance Metric
Rajgopal, Shivaram, (2021)
-
A CEO's Playbook for Creating Long‐Term Value : Ten Essential Resource Allocation Practices
Kraemer, Harry M., (2020)
- More ...