Cultural influences on strategic communication
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Johnston, Kim A. ; Everett, James L. |
Published in: |
The Routledge handbook of strategic communication. - New York, NY. [u.a.] : Routledge, ISBN 0-415-53001-6. - 2015, p. 157-171
|
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Kulturelle Identität | Cultural identity | Interne Kommunikation | Internal communication | Kultur | Culture | Kommunikation | Communication | Theorie | Theory |
-
Integrierte Unternehmens- und Markenkommunikation : strategische Planung und operative Umsetzung
Bruhn, Manfred, (2006)
-
Hoffmann, Christian, (2008)
-
Integrierte Unternehmens- und Markenkommunikation : strategische Planung und operative Umsetzung
Bruhn, Manfred, (2003)
- More ...
-
Tactics to deter deviant consumer behavior : a research agenda
Dootson, Paula, (2018)
-
Johnston, Kim A., (2010)
-
Connections and interactions: an engagement perspective on customer networks
Johnston, Kim A., (2019)
- More ...