Customer relationship management and price competition : comments on the raison d'être of customer loyalty programs
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Pfeil, Christian ; Posselt, Thorsten |
Published in: |
Institutions in perspective : Festschrift in honor of Rudolf Richter on the occasion of his 80th birthday. - Tübingen : Mohr Siebeck, ISBN 3-16-149061-4. - 2006, p. 175-193
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Werbewirkung | Advertising effects | Preiswettbewerb | Price competition | Welt | World | Deutschland | Germany | Kundenbindungsprogramm | Loyalty program |
-
Kundenkarten : Ausweg aus den Preiskämpfen des Einzelhandels
Teichmann, Julia, (2006)
-
Köhler, Sven, (2007)
-
The economic worth of loyalty programs : an event study analysis
Faramarzi, Ashkan, (2021)
- More ...
-
Entlohnung von Vertriebsagenten bei Einführung des Internets als Vertriebsweg
Maschke, Nils, (2007)
-
Posselt, Thorsten, (2004)
-
Pfeil, Christian, (2004)
- More ...