Customer Solutions : ein Erfolgsgarant für Unternehmen des sekundären Sektors?
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Meier, Horst ; Sadek, Katja |
Published in: |
Industrie-Management : Zeitschrift für industrielle Geschäftsprozesse. - Berlin : GITO-Verl., ISSN 1434-1980, ZDB-ID 1305424-7. - Vol. 24.2008, 5, p. 45-48
|
Subject: | Pharmaindustrie | Pharmaceutical industry | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Mass Customization | Mass customization |
-
Competition between manufacturer's online customization channel and conventional retailer
Li, Gang, (2015)
-
Customers' online shopping preferences in mass customization
Aichner, Thomas, (2013)
-
Teich, Tobias, (2006)
- More ...
-
Dang, Hoang Bao, (2017)
-
Die geplante Misere : zur soziologischen Problematik fehlgeschlagener Entwicklungsprojekte
Meier, Horst, (1971)
-
Produktpiraterie in der Investitionsgüterindustrie
Meier, Horst, (2008)
- More ...