Das Web als Fenster zum Kunden : neue Regeln für neue Insights
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Zinnbauer, Markus ; Schnitzer, Tobias |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 25.2008, 6, p. 6-10
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Social Web | Social web | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Tracing social influence in responses to strategy change in an online community
Castle, Nicholas W., (2014)
-
Scorrano, Paola, (2015)
-
A review and analysis of literature on netnography research
Bartl, Michael, (2016)
- More ...
-
Wikis und Blogs: die Bottom-Up-Revolution im Wissensmanagement
Schnitzer, Tobias, (2007)
-
Echte Customer Insights aus dem Web
Zinnbauer, Markus, (2007)
-
Das Web als Fenster zum Kunden : neue Regeln für neue Insights
Zinnbauer, Markus, (2008)
- More ...