Der Einfluss des Abwechslungsbedürnisses auf die Bildung markenbezogener Werbe- und Produkteinstellungen von Konsumenten
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Dechêne, Christian |
Published in: |
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1436-798X, ZDB-ID 1473197-6. - Vol. 56.2010, 1, p. 7-21
|
Subject: | Konsumgütermarketing | Consumer goods marketing | Werbewirkung | Advertising effects | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Softdrink | Soft drink |
-
"Die erfrischende Pause" : marketing Coca-Cola in Hitler's Germany
Schutts, Jeff, (2007)
-
Stafford, Marla Royne, (2017)
-
Integrated marketing communications : a test for different levels of strategic consistency
Navarro, Maria Angeles, (2010)
- More ...
-
Implications of the ageing population for the food demand chain in Germany
Oeser, Gerald, (2018)
-
Dechêne, Christian, (2016)
-
Dechêne, Christian, (2016)
- More ...