Der Faktor Reputation in der internationalen Unternehmensführung : zur Eröffnung der Konferenz
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Sell, Axel |
Published in: |
Zur Frage der Reputation : Dokumentation zur Internationalen Wissenschaftlichen Konferenz "Der Faktor Reputation in der internationalen Unternehmensführung" : materialy meždunarodnoj konferencii "Reputacionnye faktory v upravlenii meždynarodnoj kompaniej". - Bremen : Univ., ISBN 5-8309-0221-4. - 2006, p. 33-37
|
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Management | Reputation | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Unternehmensethik | Business ethics | International |
-
Strategic reputation management : towards company of good
Aula, Pekka, (2008)
-
Shorting ethos : exploring the relationshio between Aristotle's Ethos and reputation management
Shanahan, Ford, (2015)
-
Krylov, Alexander N., (2006)
- More ...
-
Planbilanzen auf der Grundlage des Entscheidungsbaum- und des Zustandsbaumverfahrens
Metz, Michael, (1975)
-
Sell, Axel, (1980)
-
Methods for Project Evaluation Pretension and Redemption
Sell, Axel, (1980)
- More ...