Der Prozeß der Modellschöpfung in der strategischen Planung am Beispiel der Absatzwege-Strategie eines EDV-Herstellers
Year of publication: |
1985
|
---|---|
Other Persons: | Hanssmann, Friedrich (contributor) |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 37.1985, 12, p. 1030-1045
|
Subject: | Produktgestaltung | Product design | Computer | Vertriebsweg | Distribution channel |
-
Channel management and product design with consumers' probabilistic choices
Cai, Wenbo, (2017)
-
PLC: a vehicle for organizing and implementing physical distribution strategy
Rink, David R., (1985)
-
New product design under channel acceptance : brick-and-mortar, online-exclusive, or brick-and-click
Luo, Lan, (2016)
- More ...
-
Hanssmann, Friedrich, (1976)
-
Quantitative Betriebswirtschaftslehre : Lehrbuch der modellgestützten Unternehmensplanung
Hanssmann, Friedrich, (1982)
-
Quantitative Betriebswirtschaftslehre : Lehrbuch der modellgestützten Unternehmensplanung
Hanssmann, Friedrich, (1990)
- More ...