Der soziale Fußabdruck von Promotoren in kreativen Entwicklungsteams
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Kratzer, Jan |
Published in: |
Motoren der Innovation : Zukunftsperspektiven der Innovationsforschung. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-06134-0. - 2014, p. 215-230
|
Subject: | Innovationsmanagement | Innovation management | Arbeitsgruppe | Team | Kreativität | Creativity | Soziales Netzwerk | Social network | Industrieforschung | Industrial research |
-
Chedli, Mariem Kchaich Ep, (2014)
-
Collective creativity and innovation : an interdisciplinary review, integration, and research agenda
Acar, Oguz Ali, (2024)
-
Die soziale Struktur kreativer Leistungen in F&E-Projekten
Kratzner, Jan, (2010)
- More ...
-
Kratzer, Jan, (2009)
-
Distinctive roles of lead users and opinion leaders in the social networks of schoolchildren
Kratzer, Jan, (2009)
-
Barrieren und Widerstände als Hemmnisse im Intrapreneurship-Prozess : eine empirische Studie
Schönebeck, Grit, (2010)
- More ...