Dialog-Marketing - 2 in 1 - mehr als 3-fach erfolgreich
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Hoepner, Gert ; Schminke, Lutz H |
Published in: |
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]. - Berlin : Uni-Edition, ISBN 3-942171-98-8. - 2013, p. 375-396
|
Subject: | Direktmarketing | Direct marketing |
-
Direct marketing and the structure of farm sales : an unconditional quantile regression approach
Park, Timothy A., (2015)
-
Incorporating direct marketing activity into latent attrition models
Schweidel, David A., (2013)
-
Evaluating the factors influencing the number of visits to farmers' markets
Abelló, Francisco J., (2014)
- More ...
-
Hoepner, Gert, (2012)
-
Computereinsatz bei Befragungen
Hoepner, Gert, (1994)
-
Computereinsatz bei Befragungen
Hoepner, Gert, (1994)
- More ...