Die Beeinflussung des Konsumenten durch Absatzwege
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Weinberg, Peter ; Diehl, Sandra |
Published in: |
Marktpsychologie. - Göttingen [u.a.] : Hogrefe, Verl. für Psychologie, ISBN 3-8017-0583-8. - 2007, p. 475-507
|
Subject: | Vertriebsweg | Distribution channel | Werbewirkung | Advertising effects | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Theorie | Theory |
-
Morais, Joanna, (2018)
-
Competitive advertising on broadcasting channels and consumer welfare
Dindaroğlu, Burak, (2018)
-
Effects of channel, timing, and bundling on destination advertising response
Stienmetz, Jason L., (2014)
- More ...
-
Diehl, Sandra, (2005)
-
Diehl, Sandra, (2005)
-
Erlebnisorientierte Einkaufsstättengestaltung im stationären und virtuellen Einzelhandel
Weinberg, Peter, (2006)
- More ...