Die Blue-Ocean-Strategie als Krisenhelfer
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Kim, W. Chan ; Mauborgne, Renée |
Published in: |
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISSN 0945-6570, ZDB-ID 1138095-0. - Vol. 31.2009, 11, p. 54-65
|
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Stakeholder |
-
Competitive strategies and value creation : a twofold perspective analysis
Teti, Emanuele, (2014)
-
Merchant, Hemant, (2014)
-
Wang, Nianxin, (2012)
- More ...
-
Warum rücksichtsvolle Chefs erfolgreicher sind
Kim, W. Chan, (1998)
-
Der blaue Ozean als Strategie : wie man neue Märkte schafft, wo es keine Konkurrenz gibt
Kim, W. Chan, (2016)
-
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant
Kim, W. Chan, (2005)
- More ...