Die Dinamisierung mehrdimensionaler Marktmodelle am Beispiel des deutschen Automobilmarktes
Year of publication: |
1980
|
---|---|
Authors: | Dichtl, Erwin ; Bauer, Hans H. ; Schobert, Rudolf |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 2.1980, 3, p. 163-178
|
Subject: | Kraftfahrzeugmarkt | Deutschland |
-
Tax Policy and CO2 Emissions – An Econometric Analysis of the German Automobile Market
Vance, Colin, (2009)
-
Uniqueness seeking and demand estimation in the German automobile industry
Guerzoni, Marco, (2009)
-
Sofka, Wolfgang, (2005)
- More ...
-
Die Dynamisierung mehrdimensionaler Marktmodelle am Beispiel des deutschen Automobilmarktes
Dichtl, Erwin, (1980)
-
Die Dynamisierung mehrdimensionaler Marktmodelle am Beispiel des deutschen Automobilmarktes
Dichtl, Erwin, (1980)
-
Die Dynamisierung mehrdimensionaler Marktmodelle am Beispiel des deutschen Automobilmarktes
Dichtl, Erwin, (1980)
- More ...