Die Inflation kommt zurück! Immer mehr Firmen in Deutschland wollen ihre Preise anheben
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Lehmann, Robert ; Wollmershäuser, Timo |
Published in: |
ifo Schnelldienst. - München : ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, ISSN 0018-974X. - Vol. 70.2017, 05, p. 16-21
|
Publisher: |
München : ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München |
Subject: | Inflation | Marketingmanagement | Preisniveau | Unternehmen | Deutschland |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | hdl:10419/165886 [Handle] RePec:ces:ifosdt:v:70:y:2017:i:05:p:16-21 [RePEc] |
Classification: | L11 - Production, Pricing, and Market Structure Size; Size Distribution of Firms ; M31 - Marketing ; d22 |
Source: |
-
Trade credit and pricing : an empirical evaluation
Amberg, Niklas, (2018)
-
Competitive strategies among Ontario farms marketing direct to consumers
Micheels, Eric T., (2017)
-
Van Crombrugge, Michiel, (2022)
- More ...
-
ifo Konjunkturprognose Winter 2018: Deutsche Konjunktur kühlt sich ab
Wollmershäuser, Timo, (2018)
-
ifo Konjunkturprognose Sommer 2019: Deutsche Konjunktur ohne Schwung
Wollmershäuser, Timo, (2019)
-
Lehmann, Robert, (2018)
- More ...