Die Preisbeachtung in einer realen Kaufsituation
Year of publication: |
1983
|
---|---|
Authors: | Müller, Siegfried ; Hoenig, Joachim |
Published in: |
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0021-3985, ZDB-ID 2488-0. - Vol. 29.1983, 4, p. 321-343
|
Subject: | Verbraucher | Preisgestaltung | Marktforschung | Deutschland |
-
Managerial analysis in marketing
Sturdivant, Frederick D., (1970)
-
Fundamentals of marketing : additional dimensions, selections from the literature
Taylor, Jack Lawrence, (1971)
-
Management perspectives in marketing
Boone, Louis E., (1972)
- More ...
-
Die Gewerbesteuer als Glied im gegenwärtigen deutschen Steuersystem
Müller, Siegfried, (1930)
-
Beitrag zur Strukturproblematik des internationalen Kostenvergleichs der Industrie
Müller, Siegfried, (1955)
-
Müller, Siegfried, (1999)
- More ...