Dienstleistungsindividualisierung : Umsetzung und kundenseitige Wirkungen
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Schmitz, Gertrud ; Imgrund, Florian |
Published in: |
Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung : [im März 2012 fand an der Technischen Universität Kaiserslautern der 16. Workshop Dienstleistungsmarketing statt, der vom Lehrstuhl für Marketing ausgerichtet wurde]. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-00252-7. - 2013, p. 123-150
|
Subject: | Dienstleistung | Services |
-
Service relationships and the customer disengagement : engagement conundrum
Bowden, Jana, (2015)
-
Export and FDI premia among services firms in the developing world
Shepherd, Ben, (2014)
-
A task based approach to U.S. service offshoring
Püschel, Julia, (2013)
- More ...
-
Imgrund, Florian, (2017)
-
Directions for future research on the integration of SOA, BPM, and BRM
Fischer, Marcus, (2019)
-
Fischer, Marcus, (2020)
- More ...