Digital transformation of the commercial functions of B2B companies : go-to-market strategies, initiatives and supporting systems
Year of publication: |
2022
|
---|---|
Authors: | Steuernagel, Axel |
Published in: |
Praxisbeispiele der Digitalisierung : Trends, Best Practices und neue Geschäftsmodelle. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, ISBN 978-3-658-37903-2. - 2022, p. 159-195
|
Subject: | B-to-B-Marketing | Business-to-business marketing | Digitalisierung | Digitization |
-
Bongers, Franziska M., (2021)
-
Kostis, Angelos, (2020)
-
B2b inter-organisational digitalisation strategies : towards an interaction-based approach
Rask, Morten, (2009)
- More ...
-
Steuernagel, Axel, (2021)
-
Digitalisierung im Handel - das 360-Grad-Omnisales-Modell als Lösungsansatz
Binninger, Franz-Michael, (2017)
-
Führen und Managen in der digitalen Transformation : Trends, Best Practices und Herausforderungen
Harwardt, Mark, (2020)
- More ...