Digitalisierung und Kundenverhalten im Retail Banking am Beispiel der Millennials
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Fleiß, Jürgen ; Gutschelhofer, Alfred ; Mestel, Roland ; Steffen, Viktoria |
Published in: |
Behavioral finance. - Wien : Linde, ISBN 978-3-7073-4044-0. - 2019, p. 113-132
|
Subject: | Privatkundengeschäft | Personal banking | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Junge Erwachsene | Young adults | Bankgeschäft | Banking services | Electronic Banking | Electronic banking | Österreich | Austria |
-
Ali, Liaqat, (2022)
-
Mishra, Sita, (2014)
-
Service quality dimensions : an empirical investigation of commercial banks in India using SERVQUAL
Arora, Hitesh, (2015)
- More ...
-
Wandel gestalten : Beiträge der Managementforschung zu Herausforderungen der Unternehmensführung
Bergner, Sabine, (2019)
-
A literature review on extreme price movements with reversal
Steffen, Viktoria, (2023)
-
Ehlert, Alexander, (2021)
- More ...