E-commerce and luxury : from the perspective of female German customers
Year of publication: |
2022
|
---|---|
Authors: | Perret, Jens K. ; Horn, Carmen ; Holthaus, Lina |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 39.2022, 2, p. 52-59
|
Subject: | Electronic Commerce | E-commerce | Luxusgüter | Luxury goods | Deutschland | Germany | Frauen | Women | Weibliche Arbeitskräfte | Women workers | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Beziehungsmarketing | Relationship marketing |
-
Klaus, Philipp, (2020)
-
Kanupriya, (2021)
-
Luxury via e-commerce : a prospective Indian market with dicey customers
Maheshkar, Chandan, (2017)
- More ...
-
E-Commerce im Luxusmarkensegment: Die Sicht deutscher Kundinnen am Beispiel Chanel
Holthaus, Lina, (2020)
-
E-Commerce and Luxury - From the Perspective of Female German Customers
Perret, Jens K., (2022)
-
E-Commerce im Luxusmarkensegment : die Sicht deutscher Kundinnen am Beispiel Chanel
Holthaus, Lina, (2020)
- More ...