eCCIq : the quality of electronic customer-to-customer interaction
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Georgi, Dominik ; Mink, Moritz |
Published in: |
Journal of retailing and consumer services. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier, ISSN 0969-6989, ZDB-ID 1204385-0. - Vol. 20.2013, 1, p. 11-19
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Web 2.0-Technologien | Web 2.0 technologies | Dienstleistungsqualität | Service quality |
-
Tenge, Marion, (2013)
-
Angry customers, e-world-of-mouth and incentives for quality provision
Heyes, Anthony, (2012)
-
Weinstein, Art T., (2017)
- More ...
-
Konzeption von Kundenbeziehungsstrategien
Georgi, Dominik, (2011)
-
Auswirkungen von (e-)Customer-to-Customer-Interaktion auf die Dienstleistungsproduktivität
Mink, Moritz, (2011)
-
Konzeptionalisierung und Messung der Online Customer-to-Customer Experience
Mink, Moritz, (2012)
- More ...