Eine neue Strategie für Afrika
Year of publication: |
September 2016
|
---|---|
Authors: | Gebauer, Heiko ; Haldimann, Mirella ; Saul, Caroline Jennings |
Published in: |
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISSN 0945-6570, ZDB-ID 1138095-0. - Vol. 38.2016, 9, p. 54-58
|
Subject: | Internationaler Markteintritt | International market entry | Erfolgsfaktor | Success factor | Afrika | Africa | Deutschland | Germany |
-
Hype oder Markt? : Strategien und Erfolgsfaktoren der deutschen Wirtschaft in Afrika
(2014)
-
Unternehmen in Afrika : mit fünf "P" zum Erfolg
Wessels, Christian, (2013)
-
Small and medium sized enterprise internationalisation process : some critical factors
Obokoh, Lawrence Ogechukwu, (2008)
- More ...
-
Business model innovation in base of the pyramid markets
Gebauer, Heiko, (2017)
-
Business model innovations for overcoming barriers in the base-of-the-pyramid market
Gebauer, Heiko, (2017)
-
Gebauer, Heiko, (2017)
- More ...