Entwicklungen und Trends im Nonprofit-Marketing
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Klausegger, Claudia |
Published in: |
Innovationen im sektoralen Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch ; mit 15 Tabellen. - Heidelberg : Physica-Verl., ISBN 3-7908-1585-3. - 2005, p. 125-141
|
Subject: | Nonprofit-Marketing | Nonprofit marketing | Marketingtheorie | Marketing theory |
-
The influence of marketing scholarship’s legacy on nonprofit marketing
Wymer, Walter, (2013)
-
Rethinking the relationship between social/nonprofit marketing and commercial marketing
Andreasen, Alan R., (2012)
-
Service-dominant logic and nonprofit organizations : a value creation perspective
Klafke, Renata, (2021)
- More ...
-
Innovationen und Unternehmenserfolg : untersucht am Beispiel ausgewählter Branchen im Tourismus
Klausegger, Claudia, (2006)
-
Jean, Ruey-Jer Bryan, (2009)
-
Klausegger, Claudia, (2006)
- More ...