Erfolgsfaktor Client Loyalty : Kunden-Agentur-Beziehungen erfolgreich gestalten
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Tillmanns, Ulrich ; Jeschke, Kurt |
Publisher: |
Frankfurt am Main : Dt. Fachverl. |
Subject: | Werbeagentur | Beziehungsmanagement |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Nickel, Volker, (1999)
-
The advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications
Jones, John Philip, (1999)
-
Breaking into advertising : how to market yourself like a professional
Smith, Jeanette, (1998)
- More ...
-
Erfolgsfaktor client loyalty : Kunden-Agentur-Beziehungen erfolgreich gestalten
Tillmanns, Ulrich, (2000)
-
Nachkaufmarketing : Kundenzufriedenheit und Kundenbindung auf Konsumgütermärkten
Jeschke, Kurt, (1995)
-
Jeschke, Kurt, (1999)
- More ...