Erfolgsmerkmale des B-to-B-Digital-Brand-Marketings : eine Untersuchung auf Basis des Customer-Based-Brand-Equity-Modells für Wirtschaftskanzleien
Year of publication: |
2023
|
---|---|
Authors: | Detscher, Stefan ; Hillmann, Tabea |
Published in: |
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. - Hamburg : New Business Verlag GmbH & Co. KG, ISSN 2628-3409, ZDB-ID 2966246-1. - Vol. 69.2023, 4, p. 59-66
|
Subject: | B-to-B-Digital-Brand-Marketing | CBBE-Modell | Firm-Generated Content (FGC) | User-Generated Content (UGC) | Markendimension | Wirtschaftskanzlei |
-
Social shopping promotions from a social merchant's perspective
Lee, In, (2012)
-
Trust model for online reviews of tourism services and evaluation of destinations
Zelenka, Josef, (2021)
-
Does Chatter Really Matter? Dynamics of User-Generated Content and Stock Performance
Tirunillai, Seshadri, (2012)
- More ...
-
Detscher, Stefan, (2019)
-
Fin Sales Tech - Artifizielle Intelligenz im Marketing und im Vertrieb von Kapitalmarktprodukten
Detscher, Stefan, (2018)
-
Fin Sales Tech : artifiziele intelligenz im Marketing und im Vertrieb von Kapitalmarktprodukten
Detscher, Stefan, (2018)
- More ...