Erlebniswelten als innovatives Instrument des Kulturmarketing
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Koller, Monika |
Published in: |
Innovationen im sektoralen Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch ; mit 15 Tabellen. - Heidelberg : Physica-Verl., ISBN 3-7908-1585-3. - 2005, p. 365-381
|
Subject: | Kultursektor | Cultural sector | Nonprofit-Marketing | Nonprofit marketing | Event-Marketing | Event marketing |
-
Factors influencing college students' choice of a charity sport event
Won, Doyeon, (2013)
-
Kundenbindung in Bibliotheken : Eventmarketing als kommunikationspolitisches Instrument
Thorwächter, Ellen, (2002)
-
Marketing the fine and performing arts : what has marketing done for the arts lately?
Thomas, Edward G., (2008)
- More ...
-
The direction of the response scale matters – accounting for the unit of measurement
Salzberger, Thomas, (2019)
-
Longitudinale Betrachtung der Kognitiven Dissonanz: Eine Tagebuchstudie zur Reiseentscheidung
Koller, Monika, (2008)
-
Methoden der Karteninhaber-Echtheitserkennung bei Finanztransaktionen
Judt, Ewald, (2010)
- More ...