Euro-Management : Geschäftskultur, Verbrauchertrends, Marketingstrategien
Alternative title: | Doing business in the European Community <dt.> |
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Year of publication: |
1991
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Authors: | Gibbs, Paul |
Publisher: |
Zürich [u.a.] : Orell Füssli |
Subject: | Europäische Gemeinschaften / Mitgliedsstaaten | Kontaktpflege | Unternehmen | Europäische Gemeinschaften | Binnenmarkt |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Euro-Management : Geschäftskultur, Verbrauchertrends, Marketingstrategien
Gibbs, Paul, (1991)
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Handbuch Europa '92 : Strategien für unternehmerische Erfolge im Gemeinsamen Markt
Berger, Roland, (1991)
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Pay and employment in the new Europe
Marsden, David, (1992)
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The marketing and selling of financial services
Gibbs, Paul, (1988)
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Gibbs, Paul, (2007)
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Marketing and education : a clash or synergy in time?
Gibbs, Paul, (2007)
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