Exploring the power of adaptive selling techniques on consumers' buying behaviour
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Bauer, Hans H. ; Martin, Isabel |
Published in: |
European retail research. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 1867-8785, ZDB-ID 2464915-6. - Vol. 22.2008, p. 51-68
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Verkaufsförderung | Sales promotion | Verkaufspersonal | Salespeople | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Strukturgleichungsmodell | Structural equation model |
-
Selling with technology : understanding the resistance to mobile sales assistant use in retailing
Spreer, Philipp, (2016)
-
The Impact of Disclosing Inventory-Scarcity Messages on Sales in Online Retailing
Park, Sungho, (2020)
-
Re-designing adaptive selling strategies : the role of different types of shopping companions
Scholz, Tobias M., (2021)
- More ...
-
Verkaufstechniken für ein erfolgreiches Kundengespräch im Einzelhandel
Bauer, Hans H., (2007)
-
Virales Marketing als Weiterentwicklung des Empfehlungsmarketing
Bauer, Hans H., (2007)
-
Social Media Analyse : wie verlässlich ist Marktforschung in sozialen Netzwerken?
Heinrich, Daniel, (2013)
- More ...