From watching the markets to making trends : the role of industrial designers in competitive strategies
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Vervaeke, Monique |
Published in: |
Working on innovation. - New York, NY [u.a.] : Routledge, ISBN 978-0-415-49844-9. - 2010, p. 42-71
|
Subject: | Produktgestaltung | Product design | Designer | Designers | Anforderungsprofil | Occupational profile | Produktmanagement | Product management | Strategisches Management | Strategic management | Frankreich | France |
-
Design roadmapping in an uncertain world : implementing a customer-experience-focused strategy
Kim, Euiyoung, (2018)
-
Genuss-Standort Deutschland : Zukunftsstrategien für Lebensmittel
(2006)
-
Produktverantwortung von Fahrzeugherstellern in Umsetzung der Altfahrzeug-Verordnung
Stelzer, Daniel, (2006)
- More ...
-
Midler, Christophe, (2010)
-
Lemaitre, Ginette, (1985)
-
Scénario de développement dans le secteur spatial : la Division Espace Satellites de Thomson-CSF
Durand, Michelle, (1984)
- More ...