Genuine consulting experience: Developing internationalization strategies for small businesses
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Bonilla Chumbi, Gabriela ; Bowles, Courtney N. ; Messner, Wolfgang |
Published in: |
The Palgrave handbook of learning and teaching international business and management. - Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, ISBN 978-3-030-20414-3. - 2019, p. 331-358
|
Subject: | KMU | SME | Unternehmensberatung | Consultancy services | Globalisierung | Globalization | Strategisches Management | Strategic management |
-
Ein Beratungsansatz zur Förderung der strategischen Unternehmensführung in Kleinunternehmen
Strake, Jutta, (2009)
-
Managing marketing resources : the consultant and the SME
Bathgate, Ian K., (2011)
-
Huber, Alexander, (2006)
- More ...
-
Das Management interkultureller Teams: Deutschland/Indien
Messner, Wolfgang, (2006)
-
Der Kundenwert als Bewertungsansatz für IT-Investitionen im Customer Relationship Management
Messner, Wolfgang, (2005)
-
Handlungsfelder bei der Etablierung von Financial Planning als Dienstleistungsangebot
Messner, Wolfgang, (2003)
- More ...