Grundlagen zum Electronic Business und Online-Marketing
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Weithöner, Uwe |
Published in: |
Informationsmanagement im Tourismus : E-Tourismus: Prozesse und Systeme. - München : Oldenbourg, ISBN 3-486-58954-7. - 2010, p. 386-415
|
Subject: | Reisevermittler | Travel agency | Electronic Commerce | E-commerce | Suchmaschine | Search engine | Online-Marketing | Internet marketing |
-
Online search engines and online travel agencies : a comparative approach
Angeloni, Silvia, (2021)
-
Strategy transition and marketing innovation of a vertical search engine : the case of Kuxun company
Jiang, Lin, (2011)
-
The role of the internet as a tool to search for tourist information
Dominguez Vila, Trinidad, (2018)
- More ...
-
Erfolgsorientierte Planung des Produktionsablaufs bei Einzelfertigung
Weithöner, Uwe, (1985)
-
Informationsmanagement bei Reiseveranstaltern
Weithöner, Uwe, (2010)
-
Fallbeispiel Beratungssysteme und Pauschalreisebuchung im Reisebüro
Weithöner, Uwe, (2010)
- More ...