Horizontalisierung
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Plüss, Jürgen |
Published in: |
Auf welchen Wegen mit Marken wachsen? : Markendialog Februar 2007. - Berlin : GEM, ISBN 978-3-9809657-4-3. - 2007, p. 153-171
|
Subject: | Unternehmenswachstum | Firm growth | Marketingmanagement | Marketing management | Markenführung | Brand management |
-
The impact of entrepreneurial orientation on B2B branding and business growth in emerging markets
Reijonen, Helen, (2015)
-
Does brand orientation help B2B SMEs in gaining business growth?
Hirvonen, Saku, (2016)
-
Are growth-oriented SMEs more likely to adopt market and brand orientations?
Reijonen, Helen, (2014)
- More ...
-
Markenführung im Hausgerätemarkt
Plüss, Jürgen, (2004)
-
Markenmonopol für Qualität - das Beispiel Miele
Plüss, Jürgen, (2005)
-
Markenmonopol für Qualität : das Beispiel Miele
Plüss, Jürgen, (2002)
- More ...