How consumers choose hearing aid brands
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Riedi, Martin ; Bellis, Emanuel de |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 34.2017, 6, p. 94-100
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Entwicklungshilfe | Development aid | Markenführung | Brand management |
-
Ali, Basant Hassan, (2023)
-
Adeola, Ogechi, (2022)
-
Expanding the boundary of brand extensions through brand relationship quality
Arikan, Esra, (2016)
- More ...
-
How Consumers Choose Hearing Aid Brands
Riedi, Martin, (2017)
-
Die Bedeutung von "Leapfrogging" für die Innovationspolitik von Unternehmen
Riedi, Martin, (2015)
-
Gamification : ein Ansatz für das Marketing von Produktinnovationen
Müller-Stewens, Jessica, (2015)
- More ...