How mobile in-store advertising influences purchase intention : value drivers and mediating effects from a consumer perspective
Year of publication: |
February 2017
|
---|---|
Authors: | Bues, Mirja ; Stafflage, Marcel ; Krafft, Manfred |
Published in: |
Psychology & marketing. - Hoboken, NJ : Wiley Blackwell, ISSN 0742-6046, ZDB-ID 226933-8. - Vol. 34.2017, 2, p. 157-174
|
Subject: | Mobile Marketing | Mobile marketing | Ladengeschäft | Retail outlet | Kaufentscheidung | Purchase decision | Werbewirkung | Advertising effects | Experiment |
-
Mobile Marketing am Point-of-Sale : Studie zur Beeinflussung von Kaufentscheidungen mittels SMS
Grohs, Vidhya, (2019)
-
Brickau, Ralf A., (2017)
-
Brickau, Ralf A., (2017)
- More ...
-
In-store Mobile Marketing-Kommunikation : empirische Analysen von Determinanten aus Konsumentensicht
Stafflage, Marcel, (2016)
-
Warenkorbabbrüche im Onlinehandel - warum Shopper nicht zu Käufern werden
Allendorf, Julian, (2018)
-
In-store Mobile Marketing-Kommunikation : Empirische Analysen von Determinanten aus Konsumentensicht
Stafflage, Marcel, (2016)
- More ...