Implications of an internet startup entering in a market with low level of technological adoption : case study
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Desai, Harsha ; Desai, Kiran ; Francisco, Moreno S. |
Published in: |
International journal of business excellence. - Genève : Inderscience Enterprises Ltd., ISSN 1756-0047, ZDB-ID 2458823-4. - Vol. 5.2012, 1/2, p. 101-115
|
Subject: | Innovationsdiffusion | Innovation diffusion | Erfolgsfaktor | Success factor | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Unternehmensgründung | Business start-up | Digitale Dienste | Web-based service | Chile |
-
Erfolgsfaktoren des Mediums WWW im Vergleich zu den Erfahrungen mit Btx
Klein, Stefan, (2000)
-
Kooperation mit innovativen Kunden : Werte schaffen durch Relationship Management
Schrader, Marc Falko, (2008)
-
Erfolgreiche Zusammenarbeit von Business Angels und Start-Ups in der Schweiz
Riffelmacher, Martin, (2006)
- More ...
-
Desai, Harsha, (2012)
-
Relationship among social capital, innovation and performance : a preliminary investigation in India
Desai, Harsha, (2013)
-
Teaching scientists entrepreneurship : a dialectical approach
Desai, Harsha, (2010)
- More ...