Influencer Marketing : Markenerfolg mit reichweitenstarken prominenten Testimonials
Year of publication: |
Juni 2017
|
---|---|
Authors: | Kilian, Karsten |
Published in: |
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1436-798X, ZDB-ID 1473197-6. - Vol. 63.2017, 2, p. 60-66
|
Subject: | Influencer Marketing | Prominente | Social Media Marketing | Testimonials | Online-Marketing | Internet marketing | Marketingmanagement | Marketing management | Marketing |
-
Tabari, Saloomeh, (2024)
-
Effective entrepreneurial marketing on Facebook : a longitudinal study
Fink, Matthias, (2020)
-
More than meets the eye : the functional components underlying influencer marketing
Campbell, Colin L., (2020)
- More ...
-
Klangvolle Markennamen und namhafter Markenklang
Kilian, Karsten, (2009)
-
Klangvolle Markennamen und namhafter Markenklang
Kilian, Karsten, (2009)
-
Markencontrolling: Markenerfolg messbar machen
Kilian, Karsten, (2016)
- More ...