Integrated advertising, promotion, and marketing communications
Year of publication: |
2012 ; 5. ed., global ed.
|
---|---|
Authors: | Clow, Kenneth E. ; Baack, Donald |
Publisher: |
Boston, Mass. [u.a.] : Pearson |
Subject: | Marketing | Werbung | Kommunikationsstrategie |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Unternehmens- und Marketingkommunikation : Handbuch für ein integriertes Kommunikationsmanagement
Bruhn, Manfred, (2011)
-
Unternehmens- und Marketingkommunikation : Handbuch für ein integriertes Kommunikationsmanagement
Bruhn, Manfred, (2005)
-
Erfolgreiche Marketingkommunikation : Wertsteigerung durch Prozessmanagement
Hofbauer, Günter, (2005)
- More ...
-
Integrated advertising, promotion & marketing communications
Clow, Kenneth E., (2007)
-
Integrated advertising, promotion, & marketing communications
Clow, Kenneth E., (2004)
-
Integrated advertising, promotion, and marketing communications
Clow, Kenneth E., (2002)
- More ...