Interner Service Value - Begriff, Konzeptualisierung und Relevanz für das interne Dienstleistungsmarketing
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Geigenmüller, Anja ; Lenk, Kristin |
Published in: |
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-02139-9. - 2014, p. 329-349
|
Subject: | Interne Dienstleistung | Internal services | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Dienstleistungsmarketing | Services marketing |
-
Fernando, Yudi, (2012)
-
Conceptualising the capabilities and value creation of HRM shared service models
Maatman, Marco, (2010)
-
Masters of ambiguity : how legal can lead the business
Strathausen, Roger, (2017)
- More ...
-
Lenk, Kristin, (2015)
-
Lenk, Kristin, (2018)
-
Brand equity in B2B services and consequences for the trade show industry
Geigenmüller, Anja, (2012)
- More ...