Internetmarketing 2.0 : Paradigmenwechsel im Vertrieb
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Sauldie, Sanjay |
Published in: |
Wissensmanagement : das Magazin für Digitalisierung, Vernetzung und Collaboration. - Neusäß : Büro für Medien Lehnert, ISSN 1438-4426, ZDB-ID 2002682-1. - Vol. 9.2007, 7, p. 14-15
|
Subject: | Electronic Commerce | E-commerce | Online-Marketing | Internet marketing | Website | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Online shopping experience in India : an examination of consumers world
Dutt, Maani, (2020)
-
When navigation trumps visual dynamism : hospital website usability and credibility
Johnson, Melissa A., (2014)
-
Alhammad, Muna M., (2014)
- More ...
-
Internetmarketing 2.0 : Paradigmenwechsel im Vertrieb
Sauldie, Sanjay, (2007)
-
Internet Marketing Grüne Branche : Internet Marketing Leitfaden für die Grüne Branche
Sauldie, Sanjay, (2010)
-
Internet Marketing B2B : Leitfaden für B2B Unternehmen
Sauldie, Sanjay, (2010)
- More ...