Kommunikationsmanagement im Cyberspace : der Einsatz von Corporate Blogs und Blog-Monitoring in der Unternehmenskommunikation
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Ingenhoff, Diana |
Published in: |
Organisationskommunikation online : Grundlagen, Praxis, Empirie. - Frankfurt am Main : Lang, ISBN 3-631-56435-X. - 2008, p. 123-146
|
Subject: | Interne Kommunikation | Internal communication | Web 2.0-Technologien | Web 2.0 technologies | Informationsmanagement | Information management | Schweiz | Switzerland | USA | United States |
-
Die gläserne Firma : offenes Wiki und die Folgen
Roebers, Frank, (2010)
-
Collaborative information management in enterprises
Maßun, Monika, (2009)
-
Social media strategies for the academic department : a three-phase framework
Clarke, Irvine, (2010)
- More ...
-
Reputation spillover : corporate crises’ effects on country reputation
Ingenhoff, Diana, (2018)
-
Internetbasierte CSR-Kommunikation
Ingenhoff, Diana, (2011)
-
Integriertes Reputationsmanagementsystem der Telekom Austria
Ingenhoff, Diana, (2010)
- More ...