Konflikte in vertraglichen Vertriebssystemen der Automobilwirtschaft : eine Modellkonzeption
Year of publication: |
1992
|
---|---|
Authors: | Meinig, Wolfgang |
Other Persons: | Heß, Andreas (contributor) |
Published in: |
Journal of business economics : JBE. - Berlin : Springer, ISSN 0044-2372, ZDB-ID 201074-4. - Vol. 62.1992, 4, p. 369-390
|
Subject: | Kfz-Markt | Automotive market |
-
The role of car aesthetics on consumers' decisions : an example from Romania
Tarta, Corina Paula, (2020)
-
The slow lane : a study on the diffusion of full-electric cars in Italy
Bonacina, Monica, (2024)
-
The automotive industry : when regulated supply fails to meet demand : the case of Italy
Sileo, Antonio, (2024)
- More ...
-
Absatzkanalsysteme der Automobilwirtschaft : eine deskriptive Analyse
Heß, Andreas, (1996)
-
Marktstruktur und Wettbewerb auf dem Gebrauchtwagenmarkt
Meinig, Wolfgang, (1992)
-
Heß, Andreas, (1994)
- More ...