Kundenbindung bei Fast Moving Consumer Goods (FMCG)
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Wübbenhorst, Klaus L. |
Published in: |
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-1800-8. - 2010, p. 129-150
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Konsumgüter | Consumer goods | Markenführung | Brand management |
-
Factors Influencing Brand Loyalty in Durable Goods Market
Alkhawaldeh, Abdelbaset, (2018)
-
Botha, Elsamari, (2020)
-
The influence of brand romance on Iranian youths' loyalty towards fast-moving consumer goods
Khazaei, Amir, (2020)
- More ...
-
Konzept der Lebenszykluskosten : Grundlagen, Problemstellungen und technologische Zusammenhänge
Wübbenhorst, Klaus L., (1984)
-
"Innovative Kunden fordern innovative Forschung"
Wübbenhorst, Klaus L., (2008)
-
No landlines, unavailable and cranky : is survey research losing its interviewees?
Wübbenhorst, Klaus L., (2008)
- More ...