Kundengerechte Preis- und Produktgestaltung durch Target Costing
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Krugmann, Beate ; Kaum, Stephan ; Rauch, Michael |
Published in: |
Die Bank. - Köln : Bank-Verlag, ISSN 0342-3182, ZDB-ID 131636-9. - 2000, 2, p. 98-105
|
Subject: | Bank | Preismanagement | Pricing strategy | Kostenmanagement | Cost management | Theorie | Theory |
-
On the impact of uncertain cost reduction when selling to strategic customers
Shum, Stephen, (2017)
-
Cost reduction in vertically related industries : integration versus nonlinear pricing
Quirmbach, Herman C., (1983)
-
Costi & prezzi : la contabilità dei costi e la formazione dei prezzi in ambiente competitivo
Aloi, Felice, (1998)
- More ...
-
Krugmann, Beate, (2000)
-
Das Raumbuch als Grundlage der Projektdokumentation
Rauch, Michael, (2010)
-
Target costing : auf dem Weg zum marktorientierten Unternehmen
Seidenschwarz, Werner, (1997)
- More ...