Kundenorientierte Dienstleistungsqualität : ein Analyse- und Handlungsleitfaden
Year of publication: |
1994
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Authors: | Wahren, Heinz-Kurt E. ; Bälder, Karl-Heinz |
Publisher: |
Eschborn : RKW |
Subject: | Dienstleistung | Kundenorientierung | Qualitätsmanagement |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Quality service, competitive business : setting the standard in customer service
Kendall, Howard, (2010)
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Customer input failures in service processes
Seppänen, Kaisa, (2014)
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Customer service delivery : research and best practices
Fogli, Lawrence, (2006)
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Bälder, Karl-Heinz, (1979)
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"Wissensmanagement" und "Lernende Organisation": zwei Seiten einer Medaille
Wahren, Heinz-Kurt E., (2000)
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Das lernende Unternehmen : Theorie und Praxis des organisationalen Lernens
Wahren, Heinz-Kurt E., (1995)
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