Länderauswahlentscheidung im Hinblick auf eine Internationalisierung von Dienstleistungsunternehmen
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Raff, Tilmann ; Billen, Peter |
Published in: |
Internationalisierung von Dienstleistungen : Forum Dienstleistungsmanagement. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-12664-3. - 2005, p. 149-170
|
Subject: | Internationaler Markteintritt | International market entry | Standortwahl | Location choice | Dienstleistungssektor | Service industry | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Internationale Marktforschung | International marketing research |
-
Export decisions of services firms between agglomeration effects and market-entry costs
Kox, Henk L. M., (2013)
-
Export Decisions of Services Firms between Agglomeration Effects and Market-Entry Costs
Kox, Henk L.M., (2016)
-
A framework for implementing retail franchises internationally
Thompson, Megan, (2010)
- More ...
-
Digital Pricing im stationären Einzelhandel
Billen, Peter, (2019)
-
Kundenbindung bei Commodities : die Quadratur des Kreises?
Billen, Peter, (2011)
-
Portfolioansätze im Zufriedenheitsmanagement
Raff, Tilmann, (2012)
- More ...