Leistungsversprechen und berechtigte Erwartungen
Year of publication: |
[2018]
|
---|---|
Authors: | Suchanek, Andreas |
Published in: |
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-18537-4. - 2018, p. 417-435
|
Subject: | Marketing | Erwartungsnutzen | Expected utility | Marketingtheorie | Marketing theory |
-
R2M Index 1.0 : assessing the practical relevance of academic marketing articles
Jedidi, Kamel, (2021)
-
On "brand" : whether a semiotic marketing system or not
Gaski, John F., (2015)
-
To serve man : a marketing manifesto (and an article that should not have been necessary)
Gaski, John F., (2013)
- More ...
-
Suchanek, Andreas, (2009)
-
Suchanek, Andreas, (2007)
-
Suchanek, Andreas, (2012)
- More ...