Living the corporate rebrand : the employee perspective
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Stuart, Helen |
Published in: |
Corporate reputation review : an international journal. - Basingstoke : Palgrave Macmillan, ISSN 1363-3589, ZDB-ID 2119854-8. - Vol. 15.2012, 3, p. 158-168
|
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Personalführung | Leadership | USA | United States | Markenführung | Brand management |
-
Employer Branding : ein konzeptioneller Ansatz zur markenorientierten Mitarbeiterführung
Forster, Anja, (2008)
-
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
Tomczak, Torsten, (2008)
-
Employer Branding : ein konzeptioneller Ansatz zur markenorientierten Mitarbeiterführung
Forster, Anja, (2009)
- More ...
-
Corporate branding and rebranding : an institutional logics perspective
Stuart, Helen, (2018)
-
Aligning identity and strategy : corporate branding at British Airways in the late 20th century
Balmer, John M. T., (2009)
-
Dann, Susan, (2013)
- More ...